Jaxon..

..Heter våran nya familjemedlem. Eller det beror på om Sally godtar honom.. Han är iaf hur lugn och cool som helst!
Är en hankatt, 50% Helig Birma, 25% Siames och 25% Perser.. ½ år, precis som Sally. En riktig sötnos=)
Inte sötare än Bally förstås:)

Hoppas dom snart kommer överens, har ju iaf inte skett någon fight än! Han har iofs bara varit här i knappt en timme, men det verkar som Sally börjar lugna ner sig.

Nu ska jag återgå till mitt minikök, håller på att koka ärtsoppa!=9

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

ÅÅÅH vad gott, fasen alltså, när jag kokar ärtsoppa räcker det med tio ärtor typ haha.. Simon äter de inte så de är inge kul att koka för sig själv.



Snart har ni ZOO! :) Hoppas dom går bra ihop men jag tror inte det ska vara några problem när han ändå är kastrerad också, :)

2009-01-29 @ 20:09:38
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0