Vilken man..;)

Han går som en karl,
han ser ut som en karl,
med en kropp som en karl,
och han kysser som en karl ska.

Han har charm som en karl,
han är fräck som en karl,
nonchalant som en karl
och han rör sig som en karl ska.

Men djupt där inne
har han ett barnasinne


och jag ska ge allt vad jag har
till denna underbara karl
så han blir min för hela livet.

Visst kan han som en karl
se vad kvinnorna har
och han ger när han tar
med en styrka som en karl har

jo han ljuger ibland
och han dricker ibland
men det struntar jag i
för jag vet ju vad den karl'n har ;-)



Kommentarer
Postat av: Älsk

Wohooo äntligen en blogg om mig...Porrbild o allt haha älskar dig baby

2009-01-13 @ 15:49:50
Postat av: Jenny

mm hoppas du är nöjd nu..;)

2009-01-13 @ 15:56:22
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Anonym

En bild där jag såg biffigare ut hade inte skadat :-P

2009-01-13 @ 16:21:10
Postat av: Jenny

Fanns av nån anledning ingen biffigare bild.. Det kommer väll nu när du ska börja träna imorgon!;)

2009-01-13 @ 17:38:21
Postat av: cissi

Näh va gulligt! :)

2009-01-13 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0