Kluriga jag:)

Sitter här i k-dala och har inte så mkt för mig, har inget att göra fören 05.30. Jag har vart såååå trött ända tills nu, då det äntligen finns chans att slumra på en av sofforna, men nej då, nu blev jag helt plötsligt pigg.
Kommer antagligen bli sådär överpigg framåt morgonen som jag brukar bli, folk har t.o.m. trott att jag varit full.

Innan har jag inte kommit in på FB och bloggen på jobbdatan här. Så fort man gör ett snabel-A så loggas man nämligen ut. Nu har jag iaf klurat ut att man bara kan kopiera ett krumelur-A och klistra in, utan att loggas ut. Smart va?;)

Imorgon åker min underbara fina till hultsfred. Helt ensam blir jag till söndag kväll. Blir dock ännu mysigare att ses på måndag då:)

PUSS och så.

Kommentarer
Postat av: sara

fast då kan du hänga med mig och gå ut och härja ju.

2009-07-08 @ 10:32:02
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/
Postat av: jenny

ja, klart jag kan härja lite med dig, miffo!

2009-07-08 @ 14:25:56
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0