Lasselasselasse Berghaaaaagen.

Hade megakul i växjö igår med Sara, Mathilda och Mia. Gick aldrig på festen det var tänkt först, utan satt i Mathildas lilla etta och drack och avslöjade lite smått och gott för varandra innan vi drog till Terassen. Ett kanonställe!
En väldigt bra kväll. Massa bilder också, typ 90% tro-bilder på mig och Sara, haha!
Kommer väll antagligen på FB när jag orkar:)
Lärde oss även massa bosniska av våra 2 taxichaffisar, men det kan jag dra en annan gång!

Håller på att fixa potatismos, är hur sugen som helst! Mmm...=9 Och Christoffer ingde nyss och sa att han var megasugen på pannbiff och han skulle laga det imorgon när han kommer hem, trotts att det inte blir fören sen på kvällen..=)
Blir iaf mys att få hem min babe igen=)

Ikväll ska vi gå och sjunga med Lasse Berghagen!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0