Så är läget.

Bara några timmar kvar på den här natten som flytit på bra. Kommer bättre och bättre in i nattrytmen, oavsett om jag sovit på dan eller inte. Hoppas jag känner likadant efter helgen:)

Imorgon ska vi nog upp med katterna till tjuståsa och Christoffers farmor och farfar. Han fyller 60 nu i dagarna, någon som har presentförslag?
På onsdag blir det en kalmartripp med Sara, lite shopping och så. ska bara försöka skrapa fram lite pengar:)
Blir en tuff måndad, och det är lååånga dagar kvar till lön..
Tur HM finns så man kan få lite light-utlopp för sina shoppingbehov:)

Om 3 timmar får jag krypa ner hos min mys. Har ju iaf sovit med varandra en natt på 7 dagar=)

Take care, nötter.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0