Äcklad..

Såg nyss "the last kiss". Har sett den förut, men det var ett tag sen.
Men fan va jag ångrar att jag såg den..
Den är bra. Det är en jättebra film. Egentligen. Och väldigt trovärdig. Det är det som är så hemskt med den. Den är allt vad mina mardrömmar handlar om. Den handlar om det som jag är mest rädd för.
Att bli sviken. Att bli bedragen. Att bli lämnad.
Att alla killar är svin.

Usch, jag hatar den här filmen. Fast den är bra. Men jag vill aldrig mer se den.
Det gör för ont.

Jag vet, det är bara en film.. Men ni vet hur vissa filmer rör vid hjärtat?
Nej, den hamnar längst ner i filmhögen!


Nu måste jag verkligen försöka sova. Herregud, hur ska jag lyckas jobba inatt=X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0