Alone.

Nu är C påväg till öland. Det betyder att jag får lite ensamtid med Sally oh Jacke:)
Det regnar, och det är midsommar imorgon. Är jag förvånad?
-Nope.

Hoppas det är uppehåll borta i borgholm iaf=)
Själv ska jag jobba ikväll. Cykla ut i kbg i regnet. Gutt. Possitvit är att det bli 3 timmar storhelg idag och 8,5 timmar storhelg imorgon! Lönen i juli kommer bli härlig! Även om jag inte jobbat upp i heltid, så har jag 11,5 timmar storhelg och minst 40 timmars natt-ob. Plus endel helg-ob! Efter att ha levt som student i 1½ år så ska det bli härligt att börja leva normalt igen!

Är så sjukt tacksam för Christoffer som har hjälpt mig så jag har sluppit ta studielån. Han är min klippa!

På onsdag blir det nog kråkan med Cissi(kompis) och Matilda. En av Cissis polare från uppsala skulle tydligen komma o hälsa på då också, så hon får såklart joina oss!=)

Ne, en macka nu, sen leta reda på mitt paraply. Får nog bli en promenad till kbg, känner inte för att cykla i det här vädret=X

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: cissi

Och i morgon blir det att hänga med varandra också :)

2009-06-19 @ 18:36:34
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-19 @ 18:40:16
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0