Bröst-fritt. Tack.

"Bara bröst eller tvång på bikinitopp?

Idag bestämmer Malmö stad hur man vill ha det i den omdebatterade frågan."

Själv tycker jag absolut att man ska ha bikiniöverdel på sig i badhuset! Jag vill inte alls gå och behöva se massa jävla bröst överallt. Och inte att min pojkvän/pappa/icke existerande son ska göra det.
Jag är inte så jävla prydh(eller jo:), men va fan, lite jävla ordning får det väll fan vara.

Aftonbladet skriver även "- I förslaget står inget om åldrar. Ska vi sätta på småflickor behå - eller ska vi ha en åldersgräns? säger Carlos González Ramos (V) till Sydsvenskan."
Vem är Carlos Gonzalez, och varflr är han så korkad.

"Många menar att ett tvång på bikiniöverdel skulle vara könsdiskriminerande. Andra menar att det handlar om sunt förnuft"

Vad är det som är könsdiskriminerande? Om att 'dölja' brösten är det, då borde ju bikiniunderdelen, och badbrallorna vara lika diskriminerande?
Eller?

"Beslutet ska fattas av fritidsnämndens ledamöter. Fem män och fyra kvinnor. "
Jag hoppas man får se vem som röstat för vad, männen och kvinnorna..

Ja, det är väll ganska tydligt var jag står..:)
Fast oavsett så tycker jag faktiskt det borde vara upp till badstället, och inte avgöras av fritidsnämnden.


Kommentarer
Postat av: Marie

asså du är så jäääävla prydh!!! :P

Nä men jag håller med dig, på med bikini överdelen för fan, jag vill inte heller se massa tuttar skumpa runt, vissa ner till knäna endel bara som taxöron!! :P Är det diskriminerande får väl killarna ta på sig en bikiniöverdel också då!! ;)

2009-06-24 @ 15:37:56
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0