Christoffer<3

Idag är det 2 år sen jag och Christoffer blev tillsammans. Dagaen kunde ju gärna fått inträffa på en lördag eller söndag när man var ledig, men icke=)

Jobbat i kbg idag. Trodde jag skulle hinna hem och fixa lite tills C kom hem, men icke. Suttit på sjukhuset med en lite tant mellan 12.30-16.30 (skulle ha slutat 16). Sen vänta på färdtjänsten ungefär en halvtimma. En seeg dag helt enkelt.

Fick en stor superfin bukett av C när jag kom hem iaf, det piggade upp lite=)  Nu är han iväg på fotboll, men senare ska vi köpa hem mat från Asian house igen.. Mums!
Tills dess ska jag knapra i mig lite chips, har inte hunnit få i mig varken frukost eller lunch idag. Stackars, stackars mig..
(:

En speciell dag iaf.
JAG ÄLSKAR DIG CHRISTOFFER.

Kommentarer
Postat av: Älsk..

Älskar dig mest av allt i hela världen mitt lilla gull =)

2009-06-18 @ 08:02:27
Postat av: Jenny

(:

2009-06-18 @ 10:35:41
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Marie

Klart, jag är ju värsta händig... När vi båda r lediga så måste du komma och titta JA! :)

2009-06-18 @ 11:08:14
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0