Finbesök:)

Igår kom Cissi och Peter över. Trevligt trevligt! Käkade och kollade på film, "The woodsman". En bra film, man får följa en pedofil i hans liv efter att han avsuttit 12 år i fängelse för att ha förripit sig på små flickor. Sevärd film som får en att tänka till lite.
Som sagt, en bra kväll, förutom att Peter höll på att dö av allergichock av katterna.
Dock så överlevde han, så jag ser kvällen som lyckad:)

Ikväll är det match igen, hemma mot högsby! Är bara 3 poäng som gäller! Tyvärr så verkar det bli en regning kväll, så jag kommer halka runt på planen som bambi på hal is. Jag måste verkligen ha nya fotbollsskor med bättre grepp!
Nästa år kanske.)

Nu ska jag ta hand om disken. Eller sen. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0