Hate it.

Senate tiden har C sagt att han absolut vill vara med mig i midsommar, bl.a. för att han  ska iväg på så mycket annat i sommar.
Nu har dom helt plötsligt hyrt en stuga på öland där dom ska hänga och supa. Jag fick gärna följa med, men det känns inte ett dugg lockande, varken att hänga med hans packade grabbgäng och dessutom lägga så mycket pengar på stuga/bensin/mat/dricka. Visst jag hade gärna festat på midsommar, men mina vänner jobbar, och öland känns som man verkligen är för gamal för nu.
Visst, jag och tjejerna hade skitkul när vi var där. Ca 5 år sen? Vi var aspackade och raggade på killar. Kanon. Men nu?
Not so fun.

C får gärna åka dit, tycker han det är kul och har dom pengarna, så visst. Det jag blir lite ledsen över är att dom antagligen kommer hänga där hela helgen(onödigt att lägga pengarna på stugan annars), och jag kommer sitta ensam här på midsommar.

Så vad gör man? Hänger med till öland med folk man inte vill ungås med(förutom C) och lägga ner massa penagr man inte har?
Knappast.

Det här inlägget blev visst lite bittert. Jag vet att det egentligen bara handlar om att jag känner mig ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0