Kom igen nu Sverige!

Ikväll möter Sverige Malta för er mindre fotbollsintresserade. Bara vinst som gäller nu, annars kan vi räkna bort Sverige helt i VM. Båda bröderna Elm startar iaf och det är positivt:) Dock borde dom pete Zlatan omedelbums, han gör ju fan inte mycket på planen.
Well well.

Har provåkt bilen C antagligen kommer att köpa. Fin och skön att åka:) Bäst av allt: Den går tyst!!!! Ingen jävla lodarbil som låtersom fan när man kommer åkandes. En bra bil alltså:)
Så fort jag fått fast anställning nånstans ska jag köpa mig en själv. Det är inte det roligaste att cykla till jobben, och det lär inte bli skönare till vintern=P
Men men, det känns långt borta just nu=/

En bra sak: Cissi är ledig på lördag nästa vecka, så jag blir inte ensam och utstött hela helgen! Känns genast mycket bättre:)
Marie, om du inte har något för dig då får du gärna joina oss p vad vi nu hittar på!=) I utbyte på lite lättlagade goda recept såklart:)


Om en vecka har jag och Christoffer stått ut med varandra i 2 år! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0