Lite blött..

Efter att ha haft kanonväder i ett par dagar då jag skaffat mig en hyffsad bränna så kom nu regnet.
Regn, regn, regn.
Massa regn.
Det blir en mysig träning ikväll. Nej, jag tänker inte tvätta av mascaran innan. Tvättbjörnar är ju söta.

Imorgon ska jag som sagt gå brevid i kristinebergsgrupp 3. Ska faktiskt bli kul!
Dock inte om det regnar när jag cyklar dit. Hoppas dom gillar tvättbjörnar i kristineberg.

På tapeten: Cissi(kompis) kommer hem på fredag!!! Woohooo!! Då ska jag tvinga henne att umgås med mig hela tiden.
Peter tänker jag låsa in i källaren.

Nej nötter, nu ska jag byta om.

Kan man spela fotboll med paraply?



Kommentarer
Postat av: Cissi-kompis

Hej gumman! :) Kommer på lördag istället, för då kunde pappa hämta mig och min bror med all packning. Sen får du dock låsa in peter i källarn ha ha... eller det kanske är närmare och lättare om du försöker med vinden med tanke på hans läge ;)Puss o kram på dig!

2009-06-02 @ 19:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0