Mr and Mrs Smith

Igår var vi som sagt hos Cissi och Peter. Och Peter hade hämtat sig ganska bra från allergichocken han fick här hemma sist;)
Blev bjudna på taco och Cissi hade gjort supergod hemmagjort guacomale. Mums=9
Fick fina presenter också, tack bönan!:)
Och så fick jag äntligen se Mr and Mrs Smith somjag har velat se sen den gick på bio, typ. Både för att jag varit nyfiken på filmen Brad och Angelina föll för varandra, och sen har jag ju såklart hört att den ska vara väldigt bra.
Det var den. Den var väldigt väldigt bra. Rekomenderas om det nu är någon mer än vi som lyckats undvika att se den!:)

Imorse blev jag väkt vid 7 av att centrumgruppen ringde och frågade varför jag inte var där. Något jag visste skulle hända eftersom bemaningsenheten är superduktiga på att inte berätta när dom bokar om vikarierna på andra ställen och andra tider=P

Nu har jag i  princip bara jobb att se fram emot i helgen=O possitivt är
*JAG BEHÖVER PENGAR
*Det är i kbg-gruppen, och det är kul att prova på lite nytt.

Ja, det blir nog inte en så tråkig helg ändå. Och i morgon ska jag såklart vara med på Jackes första utställning=)


Nä, lite smink och kläder, och sen lite käk med C.

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0