=O

Seg dag. Ont i huvudet och tröttare än vanlig.
Tur det inte var någon träning idag. Eller otur. Skulle behöva röra på mig.
Jag och C sk iaf kolla när A-laget spelar vid 19. Idag är det dax för vinst för dom också, och jag tror dom fixar det!

C var hemma på lunchen med en bil han kanske ska köpa. Blir bil nummer 9 på mindre än 2 år. Dock så tror jag han skulle hålla fast vid den här lite längre då det är en relativt ny bil. Den var fin iaf=)

Jag sneglar mot sängen och känner mig riktigt sugen på att gå och lägga mig igen, huvudet och kroppen är helt slut. Dock så måste jag in till stan och fixa lite grejer. Kanske hinner en powernap innan sötbollen kommer hem från jobbet...... Usch, vad är det för fel på mig..? Jag är fan jämt trött=O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0