PS..

I lördags var det som sagt häng med Cissi(kompis). Tänkte dra en fika, men eftersom allt var stängt blev det jordgubbar, choklad och mötter hemma hos henne(i peters lägenhet:)
Såg 'Juno' igen, en promenad, sen fixade Cissi lite gott käk!
Senare kom Christoffer som joinade oss på 'PS: I love you'. Väldigt bra film det också!

Igår gjorde jag en väldigt misslyckad färgning av håret och har nu typ gult hår.
Det hade ju passat jättebra om det hade varit påsk, men nu är det inte det, och jag vil ha min vanliga blpnda färg!
Fick silverschampo av Christoffers mamma som tydligen ska funka bra, men mitt hår har en lika stark vilja som jag, och vägrade ge med sig ändå.

Vågar jag slänga i ny färg nu? En ny blondering som jag låter sitta i lite längre?
Hm.. Jag ska fundera på det. Men det kan väll inte bli så mycket värre!

Inatt ska jag gå brevid första dagen!  Självklart vaknade jag tidigare än nånsin, typ, och jag hoppas verkligen jag kan sova lite i eftermiddag, annars kommer det bli en lååång natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0