R.I.P M.J.

Blev riktigt förvånad när jag gick in på aftonbladet.se och såg att Michael Jackson var död. Fast på ngot lustigt sätt känns det som han har varit död länge. Han är inte direkt den som dyker upp på kändisvimmel och premiärer.

Jag har aldrig varit speciellt inne på M.J, men det är klart jag känner till hans låtar och han har många bra. Men något stort fan har jag knappast varit. Ändå går det inte unvika att nämna honom idag, för han var riktigt, riktigt stor..

Sen vilka rykten som var sanna, och vilka som är tagna helt ur luften, det får vi nog aldrig veta.

Rest in peace Michael!

 
(Rolig grej, har ni sett South Park, det avsnittet när Michael Jackson är med? Så jäävla roligt!! Sen vad  han själv tyckte om det låter jag vara osagt....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0