The last night.

Ikväll är sista natten på ett par dagar. Guuutt.. Har erbjudit mig att sitta vak, så så blir det. Var ingen annan som verkade så pepp på det, särskillt eftersom dom inte känner tanten. Det gör ju jag, så jag ska ladda upp med skvallerblaskor och cola innan jag drar dit.

Imorgon blir det lite häng med min stay-up vän som tagit sig hit. Nice nice. Sen är det hemmamatch kl 19. Hoppas jag kommer ur mitt zombi-liknande sätt tills dess:)

Hoppas verkligen solen håller i sig nu, för på tisdag ska jag ut till gunnarsö och sooola:D

Den 3'e(fredag) har vi (ä'ntligen)tänkt ha lite inflyttningsfest, och då vill jag ju såklart att mina vänner tar sig hit!=)
Och där med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0