Klassfest!

Japp, igår hade vi klassfest hos Emelie långt ute i skogen i kristdala:)
Var superkul, blev riktigt lyckat och bra stämning! In till stan efetr det, och det var helt ok det också, även om jag blev lite avtänd på mig själv och min hosta=P

Inatt har jag hostat, hostat och hostat. Tänkte först att det var synd om Christoffer, att jag kanske skulle gå ut och lägga mig på soffan så han skulle kunna sova, men han somnade snabbt och djupt ändå, så jag kunnde hosta så jag studsade i sängen utan att behöva störa hans skönhetssömn:)

Som jag skrivit innan i ett gamalt inlägg(ända borta på lunar) så finns det ju fördelar me hosta. Står man famför spegeln och drar upp tröjan så ser man hur mycket musklerna jobbar.. Det gör en genast på lite bättre humör:)
Plusatt jag inte kan må sämre än min stackars Glenn som plötsligt drabbats av något hemsk virus som gett honom huvudvärk och illamående.. Stackare...

Senare åker vi hela lilla familjen ut till Christoffers farmor. Jacke och Sally älskar att komma iväg och utforska andras hem:) Ska få ett köksbord som vi ska kika på också.

Här kommer lite bilder från kvällen!

               

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är okej om jag lånar några till min blogg? :) Du får gärna låna några av mina sen om du vill! :D

2009-03-29 @ 16:27:06
Postat av: Ella

Fy fan... Haha

Jag har genomskådat din teknik..du har bara lagt upp bilder som du är apsnygg på medans jag ser helt olkoholiserad ut....hahaha

Jag vill me ha bilder...skicka alla du har tack!!

2009-03-29 @ 17:16:13
Postat av: Jenny

Bara att sno! Jag har lagt ut alla bilder på bilddagboken, men finns inte så många fler!:)

2009-03-30 @ 10:19:55
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0