Sängen..

..är vad jag längtar mest efter nu..
Sitetr på jobbet och degar. Är superlugnt, och det gör ju inte mig något.. Men jag inser att jag inte kommer få särskillt många kronor i lön nästa månad! Och inte månaden efter heller pga av den tråkiga praktiken.. Dumt.

Har bara en vårdtagare kvar att gå till, och två timmar kvar att sitta här.. Åååh seeegt... Ska iaf gå in på möbelcentret och kolla på soffor och diskmaskiner för att fördriva tiden=)

Har redan träffat en av våra nya grannar, en liten tant med en liten hund.. Trevligt trevligt..:)

Well well homosexuell.

Imorgon är det skoldax igen, och jag är inte pepp på att använda hjärnan överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0