Va faan.......

I fredags var jag superduktig och gjorde färdigt min absolut sista studieenhet nånsin(wuuuhuuuuu!!!!!). Eftersom jag inte har varken skrivare eller internet så kan jag varken maila eller skriva ut och ge våran lärare enheten.
Vad gör man?
Jo, jag tog såklart ett ubs-minne och la över arbetet i, och åkte hem hit, till päronen för att skriva ut den.
Men, ska det gå så lätt eller? Nej, självklart inte, det måste ju krångla, annars är det ju inget kul.
När jag öppnar enheten så ser det bara ut som om jag har skrivit 100 sidor med fyrkanter!!
"VADIHELVETE!!!!!!!!" Tänker jag nu och är lite smått frustrerad.
Deadline är på tisdag, och det här känns inte alls ok..

Matchen igår gick inte särskillt bra, varken personligen eller för laget.. förlust med 1-2.. Nej, jag spelade riktigt dåligt och skäms över min insatts. Hoppas jag får en ny chans på torsdag på bortaplan, då jävlar!

Nu ska jag snart ner och kika på A-laget. Hade egentligen velat åka till björnhult där Christoffer gör sin  fotbollsmatch-debut idag, men det var tydligen lagfotografering idag, och alla var tvungna att komma till A-matchen.
Well well, det blir fler tillfällen!=)

Ändrade mig ungefär 10 gånger igår, men till slut hängde jag iaf med på festen. Vilket jag ångrade efetr ungefär 20 min.
Medelåldern var som vanlig 17 bland brudarna, och grabbarna betede sig inte så mkt bättre.
Nej, att kolla på brudarna som dansar "sexigt" till "karatefylla" och höra på grabbarnas tråkiga sexskämt känns pasé.
Jag saknade tjejerna massor och undrade om vi kommer ses alla samtidigt nån gång igen?
Tveksamt.
Har iaf pratat med Carro som snackade om att dra ihop en grillfest i sommar om alla kan lyckas vara hemma sammtidigt och hyra en badtunna och grejer.. Lät perfekt tyckte iaf jag!=)

Skulle jättegärna presentera Marie och Ella för mina brudar, dom har ju ingen aning om vad ni är för några! Ella flyttar ju på söndag, och det blir nog inte lätt om hon inte tar en tripp över till "the big O" i juli nån gång, men Marie ska vi iaf dra med oss i sommmar:)


Nu kommer snart mamma hem från jobbet, då ska jag beklaga mig över mina förbannade fyrkanter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mäh..det e klart jag kommer över till er. Tror ni på nåt vis att det här är sista gången vi ses??? Vi är ju kompisar nu. Blir inte av med mig i första taget :)



Ang arbetet? Ännu problem?? Jag kanske kan hjälpa till..det lät ungefär som mina dagliga problem..haha. Vi kan fixa det. Ring mig i morg. Puss

2009-05-24 @ 22:56:01
Postat av: Cissi

I sommar är det absolut utekvällar på La Scala som gäller igen, måste få ihop alla! :)

2009-05-25 @ 00:02:49
Postat av: Jenny

Tänkte bara att du kanske inte kommer över i sommar då mina smulor är hemma! Men det tycker jag du ska göra!:) Problemet emd arbetet är att jag inte kan skriva ut eller maila det.. ska ta hem hela datan till mamma ikväll så kanske jag äntligen får ut det=) Ses imorgon! Och grattis i förskott kitchi!:)

2009-05-25 @ 13:27:53
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag har väl hundvakt ;) Brukar inte ta mked Älwa när huvudsyftet är att festa :)

2009-05-25 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0