Alla dessa undersökningar som jag faktiskt inte gjort.

*RIIING*
-Hallå?
-Ja hej jag heter blabla och ringer från blablabla.
-Jaha?
-Du har varit med i våran undersökning på internet, och som tack vill vi skicka ett par kalsonger till dig!
-Eh.. Kalsonger?
-Ja.
-Jaha.. Ja det kan ju jag behöva..
-Ja. Du kanske har en man eller en son.
-Jo..
-...Så jag undrar vilken storlek du vill ha dom i?
-Ehm.. Jaha.. XL då.
-Ok. Då kommer dom hem till dig om 4-6 veckor. Det kostar ingenting!
-Eh ok.. Tack då..
-Tack hej!

Alltså.. Va?
Kalsonger?
Vad för undersökning har jag varit med i?
Och varför kalsonger!!? Va? Jag undrar verkligen!
Och varför ska det ta 4-6 sex veckor för att få hem dom där jävla kalsongerna?

Hm.

Jaja, då är ju Christoffer julklapp klart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0