Creapy.

Har haft tvättid idag. Varje gång jag traksat upp och ner till källaren så har vår meganyfikna granne stått och spanat på mig. Ena gången knuffade hon till sin gubbe så han ställde sig upp för att se vad jag sysskade med också.
Det är helt stört! Dom bor i lägenheten mittemot och har insyn till vårat kök, och det är tydligen mer spännande än alla tv-serier i värlen.

När jag åter en gång hade gått ner till tvättstuga och hade hängt upp det sista, så öppnar jag källardörren och möter våran stalker-granne!
Hon har alltså sprungit ner för att "råka" stöta på mig! Visst hon kanske skulle byta tvättid eller vadvetjag, men iom att hon bara på vårat snabba möte i dörren han ställa massa frågor om  var jag jobbar, hur jag trivs osv., så känns det inte direkt som en slump..

Men hon och gubben kanske bara är väldigt ensamna och försöker få kontakt. Få nya vänner.
Ja, vi säger så. Det känns inte lika irriterande då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0