Eller så anmäler jag bara dom jävlarna.

Jag blir så förbannad!!!
Kommer ni ihåg kalsong-samtalet jag fick för ett tag sen? Där hon sa att det var heeelt gratis.
Nu har jag fått ett brev hem där det står att det kommer kosta 36,50 kr.
Dessutom så är jag med på något jävla abonemang och kommer få hem 2 par kalsonger i månaden för 163,00+36,50 kr!!
Jävla idioter! Det är ju precis sånna idioter jag sett Aschberg leta upp på, för att det är helt omöjligt  att säga upp det!!
Det stod ett nummer där man kan säga upp abonemanget t.o.m. den 17'e(IMORGON) kl 16. Sen då? Är det kört? Måste jag betala för jävla kalsonger resten av livet eller??
FÖR DET GÅR JU FAN INTE FÅ TAG I JÄVLARNA.


Update:

Har nu fått tag i någon brud och dom sa t.om. att dom spelar in samtalen på band, så då borde jag ju inte få några kalsonger.
Jävla fucking skit.

Kommentarer
Postat av: Marie

Man ska aldrig lyssna på telefonförsäljare. Aldrig köpa något JENNY!!! Stå på dig ta kontakt med konsumentverket, eller hota dom med att du ska göra de då brukar de lösa sig!!! Nästa gång de ringer någon då ska du vänta tills som börjar spela in och sen säga jag vill inte ha något.. hehe för att för att göra det extra jobbigt för dom, de gjorde jag i fredags då dom ringde och ville "ge" mig ett par hipsters! :P

2009-11-16 @ 23:33:46
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0