I'm good helt enkelt.

Huuu vilken bamselön jag fick den här månaden! Man blir ju såå shoppingsugen!
Anledningen till min megalön är att jag nu är månadsanställd.. Så tyvärr måste jag stoppa undan hälften så jag klarar mig om när jag blir timanställd igen.
Men om jag och Linda räknat rätt så kanske jag blir konventerad redan innan sommaren..
Hoppas!


Har lagt i två maskiner tvätt och ska snart dra fram strykgärnet och göra julgardinerna fina=) Sen ska jag rota fram alla stakar och grejs och försöka få lite julfint jag också, verkar som vi är sist ut i vårat hus.
Sen blir det idol, och jag har laddat med-suprise-chips, cola och godis:)

Bästa idag:
*Jag får gå på ca 90% december ut! Sen minst 75% till sista februari(konventeringsdagarna rullar på!)

*Jag har äntligen beställt en klipptid hos min favvo-frisör! Var rädd att jag var fö sent ute, hon har alltid fullt upp, men på månad är hon min:)
Är så fruktansvärt trött på mitt hår, det känns så tråkigt, så det ska bli megaskönt=)

Rätt så nöjd med andra ord!
Nu ska jag betala räkningarna så jag kan börja stöka lite.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0