Sick.

Sm-kvalet i v-vik igår var kul! Även om jag fick stå över 2 matcher och att vi kom 4 av 5 lag. Men vi hade inget att förlora!

C och jag skulle gått till Big Bang och sen till e fest på kvällen, men jag blev mer än glad när han föreslog att vi skulle gå ut och äta istället och bara mysa.. Var inte ett dugg pepp, så det var såå skönt att bara ta det lugnt..=)
Gick även och såg "New moon". Riktigt bra den också, nu är det bara att invänta 3'an!

Tränat idag, fast jag kanske inte borde.. Känner mig febrig men är dum och vill ändå passa på att träna när jag är ledig och kan.

Mat hos mamma och pappa+ eferrätt, sen hem till C's mormor och morfar för fika.. Perfa:)
När vi kom hem så stod det en svart julbock på vårat dörrhandtag.. Gulliga pappa hade noterat att jag ville ha en sådan när vi var där och åt, och hade åkt och köpt en=)

Nu är det straxt Top Model, och snart kommer svärfar och borrar lite hål i betongväggarna åt oss!
Längtar till nästa helg då vi ska julpynta!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0