Jag har tråkigt.

Så därför:

JAG...
Smeknamn: Prydh
Födelsedag: 4 maj
Bor: Norrtorn
Arbete: Undersköterska i hemtjänsten

NÄR...
Åt du senast:
2 ballerinakex nyss?
Läste du en bok senast: Ett par rader idag
Köpte du något senast: Ballerinakex i söndags:)
Sjöng du senast: Igår drog jag iväg några toner till reklamen
Klagade du senast: Igår

FAVORIT...
Plats:
Sydney
Drog: Glenn
Fordon: Får nog säga GNU=(
Film: Hm.. Sommaren med Göran var roligaste på länge iaf.
Djur: Måste nog säga Sally och Jacke:)
Affär: New yorker, h&m och gina tricot, dom är snällast mot mig och min plånbok.
Café: Starbucks
Skor: Mina snygga svarta pumps!

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln:
Alldeles för ofta
Gnälla: Det händer väll;)
Skrika: NEEEJ!!!!!
Sova: Mm.
Drömma mardrömmar: Inte ofta
Klä dig i svart: Jag gillar svart.
Hata folk: Brukar? Nä, men det händer.
Lita på folk: Nja..

VEM...
Saknar du:
Sara, Cissi, Sofia, Ella
Gjorde dig riktigt glad senast: Senaste jag blev riktigt glad var när jag fick en cykel av mamma och pappa=D
Fick du sms från senast: Sofia

HAR DU...
För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Haha, alldeles för många enligt vissa..
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Ja
Gjort bort dig rejält: Japp
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Ja
 Blivit kär i någon på nätet: Nope
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja

HUR...
Svarar du i telefonen:
"Hallå?"
Fördriver du tiden: Svarar på löjliga frågor
Tjänar du pengar: Eh.. Jobbar?
Bäddar du sängen: va?
Ofta diskar du: När det är nödvändigt
Ofta städar du: Same same
Hur många stör du dig på: Olika från dag till dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0