!=)

Pappa får komma hem fån sjukhuset idag!=)
Läkarna "tror" att dom vet vad som är fel. Känns ju betryggande med läkere som "tror"..=P
Men iaf.

Så här är det
Pappa sökte till vård för att han har gaft det tungt att andas senaste tiden. Efter mkt om och men så blev han ilagd på sjukhuset.
Jag fick telefonsamtalet av mamma i tisdags kväll, och blev så jävla orolig. Efetr att ha läst till usk så vet jag mycket som kan vara fel om man har problem med andningen, och allt vi läst om ploppade upp i mitt huvud.
Usch, jag grätoch grät och grät, hoppades på det bästa, men förberädde mig på det värsta.

Nu tror som sagt läkarna dom har hittat felet. Pappa gjorde en operation för x antalår sedan, pga att hans magmun läckte. Dom tor att det har med det att göra, att det "trycker på", och att han därför får svårt att andas.
Hans skulle käka någon medicin nu för att se om det blev bätte.
Jag fatar inte alls hur någon medicin ska hjälpa, tycker det borde behövas en oeration till för att fixa till det. Eller?

Jaja, jag ska lita på läkarna, och vara glad för att pappa är hemma hos mamma igen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0