Good good.

Efter att C har haft det jobbigt ett tag på jobbet, och varit i en stressig och jobbig situation så fick han ett possitivt besked idag. Känns skönt att slippa oroa sig mer över det=)

12 november är det afterwork med jobbet! Ska till Big Bang och käka och göra massa skojjiga grejer, Laser Game, bowla, köra på dansmattan m.m. Alla aktiviteter är gratis, och jag som antagligen är det största barnet på jobbet är såå peppad!=D

Apro på jobbet så får jag lite dåligt samvete över mig själv. Självklart tycer jag synd om R som är sjukskriven, och jag hoppas hon ska bli bättre, det gör jag verkligen.
Men samtidigt så finns det en liiiten del i mig som vill att hon ska vara sjukskriven lite till. För det betyder ju mer jobb för mig, antagligen.
Usch va hemsk jag känner mig..

Nu ska jag göra ett STORT glas o'boy dark och sätta mig och kolla på unga mödrar!

Om ett dygn så har jag min första lediga helg på länge, så gutt!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0