Hmm..

En vän mår dpligt, går igenom något tungt just nu, och det gör mig ledsen. Jag har jobbat supermycket, hur många helger som helst, och är trött på det.

På domus stod en viss brud med uppåtnäsa och hånlog mot mig, vilket fick mig ur balans, och sen får jag luren släng i örat på mig.

Jag känner mig gråtfärdig över allt och ingenting.

Nån mer som ska sänka mig, så gör det nu när jag ändå mår dåligt, Tack.

 

(Det enda som får mig att må lite bättre är skadeglädjen att se bruden i idol från igår som gjorde bort sig i direktsändning när hon blev über-lucklig och hoppade upp i Jihdes famn när hon trodde att hon fick gå vidare.

Hon hörde fel. HAHAHAHHAHA.)




DET ÄR FREDAG, och jag jobbar hela helgen. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0