Isf är jag nog hellre omogen.

Ang. Aftonbladet, "Sexfantasier- en mognadsfråga?"
 
"Sexuella fantasier tyder på bristande sexuell mognad. En "fullmogen" människa har inga sexuella fantasier, man älskar här och nu med sin nuvarande partner IRL så att säga"

"Rushy" om boken "Svenska kvinnors hemliga sexuella fantasier".

Behöver jag ens komentera om hur korkad den kommentaren är?
En fullmogen människa har inga sexuella fantasier".
Hon kan inte ha ett kul liv.

Jag vet iaf att om jag har några fantasier så kan jag mycket väl uppfylla dom med C, här och nu, fullmogen eller inte.
(jag sitter på jobbet, så ta inte det där med "här och nu" för bokstavligt:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0