Sjukhus luktar äckligt.

Det har jag alltid tyckt=P
Varit uppe och hälsat på pappa på sjukhuset ikväll. Känns skitkonstigt att se honom där, i deras fula skjortor..
Han verkade må bra, och han såg precis ut som vanligt(förutom lite nålar och stickmärken här och där.). Men han får inte komma hem än. Har inte fått svar på arbets EKG än. Nånting är ju fel, och jag hoppas att dom hittar vad snart. Min pappa ska inte ligga på sjukhus, han ska vara hemma och kolla lottot, klippa gräset och svära över att köksluckorna inte är ordentligt stängda.
Kollade på lotto gjorde han iofs ikväll ändå. Men ni fattar vad jag menar.

Så nu hoppas jag att läkarna rappar på lite, och tar reda på vad som är fel!

Nu ska jag snart se bonde söker fru och sen ska jag laga mat tills C kommer hem från hockeyn. Stekt tonfisk med kall sås och potatis blir det, vare sig han vill eller inte!
Christoffer alltså, inte tonfisken.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas han kryar på sig snart din käre far! Och ja sjukhus luktar otroligt äkligt! Jag har kommit fram till att jag har sjukhus fobi!!



Hur tonfisken de? Blev den ledsen!? :D

2009-10-22 @ 00:15:54
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Cissi

Usch! Det låter inget kul, hoppas de hittar felet så att han kan bli frisk. Fy för sjukdomar och elände..! Ringer dig veckan! puss

2009-10-22 @ 08:24:12
Postat av: Hulken

Han blir frisk snart....tonfisk va äckligt...puss

2009-10-22 @ 10:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0