Starbucks!

Läste nyss att Starbucks ska öppna i Sverige! Wihuu!!
Ja, jag förstår att dom inte kommer öppna här i o-town, men ändå! Starbucks har väääärldens godaste banana bread. Mmm.. Vattnas i munnen bara jag tänker på det.. Och en latte till det.. Perfa!

Angående vikariatet jag skulle få gå på, så bli det inte så långvarigt, tyvärr.. Hon som har det i grund och botten kommer tillbaka från sin mammaledighet, och då finns det inget kvar till mig=( Jag vet inte hur länge till hon är ledig, men har för mig hon fick bebis i mars.. Så kanske får ett par månader iaf om hon inte kommer tidigare..!

Ikväll ska jag ta mig till sjukhuset och hälsa på. Enda infon jag fått idag är att blodtrycket hade gått upp, och att dom skulle göra ett arbets-EKG idag.. Hoppas på bra resultat..
Samtidigt så måste ju nånting vara fel, och då är det ju egentligen bara bra om dom hittar vad det är, så dom kan börja behandla dig..

Usch, har en stor klump i magen..
"Sov gott och oroa dig inte för mig".
Tack, men det gör jag. Varje minut sen samtalet.


Är det någon som vet besökstiderna på Avd. 4?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0