Till Aras, aka Sara.

Tänkte att idag så vore e perfekt dag att ta en fika med min lilla vän down under. Tyvärr så är hon ju just där, och jag är här. Men jag har en idé!
Jag lägger upp en bild på mej när jag fikar, så kan du bara sätta datan framför dig på köksbordet(eller var du nu är), så känns det som du fikar med mig! Bra va! Här kommer fikabilden:





Vi får ju iofs prata för oss själv, men vi brukar ju ändå inte lyssna så mycket på vad den andra har att säga!
Men så här lät iaf min fika stund:

Jenny-Blablablabla. bla bla?
Sara-Blablablaaaa bla blabla
Jenny-Blablabla
Sara-Hahahaaha blablabla!
Jenny-HA, blablbla bla bla!! Hahahahaahaaa!
Sara-Blaaaa blabla
Jenny-blabla.
Sara-Bla.
Jenny- Haha!

Så Sarahoe, nu är det bara att svulla! Själv har jag redan ätit mig igenom ett halvt paket ballerina pepparkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0