Vintertid.

Usch vad jag märker av den där extra timmen.. Visst var det så skönt att sova en timme extra igår när jag började jobba vid 7, men det hade funkat bättre om min granne och hans polare kunde ha sitt partay inne i lägenheten, ist för i trapphuset. Men jag ska inte vara sån, sista gången jag vaknade av allt gap var 04.15(05.15), så jag fick ju faktiskt sova 1½ timme ostört. Tack kära granne.

Igår var jag helt slut, men vi orkade med en sväng till tjuståsa med katterna, och därefter hyrde vi film, Johan Falk(ettan, skitbra) och glufsade i oss morötter, gurka, chips och dipp.
Jag var vaken heeela filmen, men när den var slut 21.15 så dröjde det inte många minuter innan dom gröna stängdes.
Tidigare på dagen, när jag var och jobbade, hade babe städat iordning lägenheten.
TACK BABY, DU ÄR BÄST=)

ikväll är det jobb-igen.
14-21

SeeeeYaaaaa.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0