Ååh..

Mår inte alls bra idag. Inte sovit bra inatt, huvudvärken vill inte släppa och jag har SÅ ont i magen.. Huvudet är jag van vid att det bultar och värker, men magen brukar aldrig vara till problem.. Inte direkt kramper utan en mer ihållande smärta.. Och nej, det är inget gå-och-sätt-dig-på-toaletten-problem heller.
Jaja, det går väll över nån gång..=/

Marie, jag får se om jag lyckas ta mig bort till er, men känns som jag får skjuta fram besöket nån dag.. Vi får höras! Det kommer iaf inte dröja länge, för jag är nyfiken:)

Nu ska jag krypa ihop i våran sköööna soffa och se om det är någon sevärt på tv'n. Förhoppningsvis försvinner det onda och jag kan få iordning lite här hemma!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0