Just det!!

Där fick du din idiot för att du varit så falsk och "gråtit ut" i tv och tidningar.. Jag är inte ett dugg förvånad över att Lindas sambo Mats är gripen för mordet på henne. Jag visste att jag hade rätt, det bara osade falskhet runt honom i efterlyst. Och så kanman såklart alltid lita på gamla GW, he's the man!
"jag bara råkade hitta henne".
Du är ett as, Mats.
(nej, jag känner ingen av dom, men jag lever mig in iaf!)

En härlig vinst mot timmernabben idag, trots värmen och sega ben. Säsongens sista b-lags match, kunde inte slutat bättre!
Eller jo, en bättre placering, men ni fattar vad jag menar..:)

Ikväll ska C ha födelsedagsfest här hemma. För min del blir det lugnt då jag ska upp och jobba imorgon. Kanske åker hem till mamma en sväng när hon slutat jobba vid 21 och kollar på (o)kändis-djungeln, vet inte om jag orkar sitta nykter hela kvällen och lyssna på allt svamel..=)

Jobbar hela nästa helg också, lite tråkigt, men vet att jag får igen det när lönen kommer..!

Nä, nu en låång varm skön dusch, sen röja upp lite efter gårdagens kalas, som blev kanon! C fick jättemycket snygga kläder och prylar, och jag(!) fick en jättesnygg lacoste tröja av C's familj som vart i turkiet:)

Hoppas alla får en skön lördag!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0