Om..

Om det går som jag vill imorgon så kommer jag vara sååå glad imorgon när jag kommer hem från jobbet!
Eftersom jag jobbar vaaaarje helg, så skickar jag iväg Christoffer och hans päron till kalmar imorgon. Eller först till jysk, där dom ska få köpa en tv-bänk. Min tv-hylla har gjort sitt, nu är det nytt som gäller! Sen iväg till ikea där dom ska få handla hem ett nytt soffbord + hyllor att ha över tv'n.
Sen till MediaMarkt, som är huvudmålet, och köpa en diskmaskin!!! Äntligen!! Och superbilligt också, tack vara deras 1 års firade i kalmar! Jag är så nöjd!=D
Sen att vi inte har råd att äta den här månaden är en annan sak:)

Dom har en superbillig tvättmaskin också, men det får vänta. Även en plasma-tv. Får hoppas tomten tycker vi skött oss i år:)

Hoppas inte C blir helt galen över min inköpslista när han kommer hem ikväll bara.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0