Opepp.

Jag är inte alls pigg idag. Inte Jacke heller. Bleka(jag) och trötta(båda).
Jobb ikväll igen, och det är 7'e dagen i rad. Imorgon är jag ledig. Finaly!! Då sa jag sova ut, för att sedan röjja här hemma. Kanske inte allt, men iaf så att man kommer fram utan att ta jättekliv!
Och jag ska ta en låååång ducsh och göra mig lite fin. Inget jag varit duktig på dom senaste dagarna. Jag har t.o.m. använt mina glasögon! Dom hart jag även idag, men imorgon gömmer jag dom igen, då ska jag som dagt vara lite söt så att C inte blir alldeles förskräckt:)

Ska hälsa på Marie i sin nya lägenhet imorgon också! Spännande:) Och hälsa på söta Myra, undra om hon är lika pytteliten fotfarande?=)


Om en vecka åker C's föräldrar och syrra till Turkiet. Hur fuskigt är inte det?
Jag vill också vara under 18 och få gratis resor igen!! Men nej, jag får sitta här i mitt bleka skinn och snoriga näsa och käka mina feferoni.

Det bästa med att jag jobbat så mycket(förutom lönen) är att det nästan känns som semester imorgon när jag är ledig en dag!

Kommentarer
Postat av: C

Fast de e nästa onsdag dom åker=)

2009-09-01 @ 15:24:04
Postat av: Marie

Nix hon är inte pytteliten nu hon är stor! :D Eller ja större än sist du såg henne!! :D Ses i morgon kram.

2009-09-01 @ 16:52:04
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaha.. okok:)

2009-09-01 @ 19:13:49
URL: http://p
Postat av: Jenny

Jaha.. okok:)

2009-09-01 @ 19:14:04
URL: http://p
Postat av: Ella

Vaaaaa? Fick man gratis resor när man var under 18???? :O

2009-09-04 @ 11:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0