4 månader!

Första tanken som slog mig när jag vaknade var att det var riktigt jävla mörkt i rummet. Lite segt med kasst väder nu när det har varit soligt och skönt. Vår!
Rullade runt och la mig på rygg och försökte hitta kraft att ta mig upp.
Då kände jag något! Någon som jag tror kan vara h*n i magen!
Vet inte vad det kan varit annars, men det var nästan som små svaga knackningar inifrån..
Jag har hört lite olika förklaringar på hur det känns, som att det känns som ilningar eller att det är som det bubblar lite..
Skitsvårt att förklara, men jag tror jag har kännt den för första gången!
Passar ju kanon, eftersom jag idag har gått 4 månader:)

När jag väl kommit upp och kollade ut så såg jag att det låg snö på marken. SNÖ!!
Fi fan.
Det regnar väll bort under förmiddagen, men ändå.
Come on!

Funderar lite på när Sarahoe kommer hem i sommar?
Har du bokat biljett eller bestämt datum?
Jag saknar dig din nöt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0