En halvtimme senare.

Som nästan alltid när jag skrivit ett negativt inlägg så känner jag att jag måste skriva lite annat också, för att väga upp lixom.

Iaf. Gick in och tittade på hur många besökare jag haft.
"2".
Först blev jag ännu mer deprimerad, innan jag insåg att klockan var 00.17.
Puh.

Imorgon åker systeryster och Milla hem igen.
Tråkigt, trots att man är helt slut efetr en dag med en 4-åring.
I fredags efter jobbet drog jag, mamma, Milla och syrran till h-fred och hälsade på Kenny och djuren!
Jag blev genast vän med det svarta fåret(...), och hon följde mig som en hund=)
3 små lamm hade kommit, sööta, men rädda små skitar.
Gässen skrek som fan och verkade läbbiga, och grisarna verkade fullkomlig galna, jag var lagom kaxig när både smet ut ur båset och rusade mot mig, haha;)
Spännande dag på "landet"!
Syrran la upp en bild på mig och min svarta vän på fb jag tänkte sno, men nu kommer jag inte in.
Jaja.
Ni är ju inte bortskämmda med bilder här ändå.

Igår så såg jag och C "Allt för min syster".
Bra film.
Inte ett öga torrt=)
Sorglig men väldigt bra.

Nu ska jag pilla ut linserna och lägga mig och bläddra i "veckans nu".
Eventuellt blir det att åka och kolla på tjejernas serieprämiär imorgon.
Saknar fotbollen enormt, både träningen och matcherna, men framförallt laget och sammanhållningen.
Inte undra på att man känner sig ensam!
Jaja, sängen var det.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0