Fiin dag!

Solen skiner och det är såå skönt ute!
Lovely.
Mamma bjöd mig och C på lunch på coffee house, så nu är man mätt och go.

Har ringt och beställt tid hos frisören, är så trött på mitt hår, tycker det är så tråkigt.
Ska prova en ny frisörsalong(och frisör), tänkte att det kan vara kul med nån med lite nya idéer=)
Även om jag gillar min 'gamla' frisör, och nästan känner mig lite otrogen..
Nästa vecka iaf så är det meningen att jag ska bli fin!
Dock ingen aning vad jag ska hitta på, och det vet jag väll som vanligt inte när det är dax heller, hoppas frisören har lite tips!

Ikväll är det jobb igen, men imorgon är jag ledig!
Likey.


Saknar mitt blonda hår. A Bit.



Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0