Here (s)he is!

Har lyckats lägga upp dom nya UL bilderna, men ursäkta den dåliga kvaliten, ni vet att jag inet är bra på sånt här!
Och ungen låg ju inte still en sekund, så blev ganska suddiga bilder från alla möjliga vinklar, på ena bilden ligger h*n på mage, andra rygg, tredje på sidan, fjärde på huvudet(...) o.s.v..



Ska lägga upp bilderna från vecka 12 närjag kommer ihåg att ta med dom hit(till mamma), för där låg den ju iaf relativt still och det blev endel tydliga bilder=)

Jag har iaf fått ett bf datum, och det är 5 oktober. Känns som en evighet!!

Nu blir det raggor som pappa står och steker(MMMMMMMMMmmmmmm), och sen drar vi och kollar när KFF's b-lag spelar.

Imorgon blir det som sagt kalmar, och antagligen ska vi grilla på kvällen.
På lördag ska vi till helsingborg och hämta hem en bil. Kombi såklart;) Får se om jag orkar följa med, måste dra vid 6.00.. Kalas här hemma i O'et vid 18 för Emelie och Micke.
Fullspäckat!

Nä, bäst att se hur det går med mina raggor!

Kommentarer
Postat av: sara

åååååååååååh vad söööööööööt den är!! även fast den faktiskt påminner lite om någon sorts alien, men det går nog över med tiden. fast om det inte gör det - jävlar vad coolt!

btw vilken sjuuukt cool design du har fixat little glenn. ser lite psychadelic ut, man vet liksom inte om det är stjärnor eller nån sorts mönster och blir lite yr.

2010-04-30 @ 16:04:48
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com
Postat av: sara

ps jag skojade bara om det där med alien fast det fattar du nog. jag vet inte hur elakt man får skämta nu med gravidhormoner och så? ganska elakt fortfarande hoppas jag? och nej jag är inte full.

2010-04-30 @ 16:07:56
URL: http://sararehnstrom.blogspot.com
Postat av: Jenny

Haha, jag tycker också den ser ut som en alien, blandat med Christoffer skelettfiskar, haha!

Har inte blivit så fruktansvärt påverkad av hormonerna ÄN, men jag kanske sparar alla elakheter och tar ut dom på dig när jag blivit ett hormonmonster;)

TACK för att du skrev att den är söt trotts att det är skitkonstiga bilder haha!

2010-04-30 @ 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0