Onsdag.

Jobbar kväll idag, så hade en sköön sovmorgon.
Längtar massor tills imorgon, 14.30 ska vi få se lillen igen!
Är skitsvårt att förklara känslan av UL, men det är verkligen hur häftigt som helst att se att det är någon som spratlar runt där innne.
Sen kommer samtidigt oron att dom ska se att det är något som är fel.
Nu skulle man kunna ta reda på könet, men det har vi bestämt att vi inte vill veta. Får bli en överaskning!

På fredag blir den en shoppingtripp till kalmar. Måste införskaffa mig t-shirtar i storlek större. Kanske även ett par fina skor i födelsedagspresent till mig själv=)
Kvällen(valborg) vet jag inte vad det blir än. Vi får la se.

Nu blir det sen frukost eller tidig lunch.
Får se vad jag är sugen på!


Kommentarer
Postat av: Gxscandals

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-06-07 @ 12:44:19
URL: http://gxscandals.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0