Det växer något i mig.

Dom här två bilderna är från början av vecka 13(12+1).
Jag bad C ta en bild, tänkte att det är ju kul att följa hur magen växer.
Jag blev lite förskräckt när jag såg att jag fått en liten kula, och bad honom ta ett nytt, där jag drar in magen, bara för att jag skulle få känna mig lite smal en sista gång, typ.

Tråkigt bara att det tydligen inte funkar så längre.
Ser ni nån skillnad på den avslappnade bilden och den under där jag suger in magen?
Nej, inte jag heller.
Bye bye figure!








Och här är jag idag, inte särskillt stor skillnad än!
Vecka 15 (14+6)








Min favoritkommentar numera är "Det synd ju ingenting", och det kan göra hela min dag! Även om det är lika många som säger att "nu har du allt fått en liten kula", fast det gör ju inget det heller, ser fram emot att bli lite rundare!

Väldigt skönt dock att veta att det inte bara är pizza och hamburgare som ligger där inne:)

Kommentarer
Postat av: Ella

Lilla spinkis va fin du är :) 5 minuter efter att du fött kommer din mage ha sugits tillbaka ska du se :)

2010-04-13 @ 01:35:07
Postat av: Ella

Är det en medveten strategi att ta alla bilder framför akvariet? ;)

2010-04-13 @ 01:35:47
Postat av: Jenny

Haha, jag det vore ju inte helt fel om det vore så:) Ja klart det är;)

2010-04-13 @ 11:15:10
Postat av: Cissi-kompis

Gud va kul det kommer att bli att se magen växa! :)

2010-04-13 @ 14:21:39
Postat av: Jenny

Gud, jag är skitnervös! Dom säger att det brukar slå till i vecka 18-20, så watch out!

2010-04-13 @ 14:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0