En bra sak.

Även att det var svindyrt att få datan fixad så är det en sak som nästa var värd varenda öre..
Jag kan lägga in bilder på datan igen!!!
Så det ska jag definitivt bli bättre på.

Just nu känns allt som en lång väntan. Inte just på BF, men det är alltid något man väntar på.
Just nu väntar jag på att få börja i föräldragruppen. Efter det kommer jag vänta på nästa kontroll, och nästa, och nästa..
Jag väntar på att den här månaden ska ta slut så att vi kan åka och köpa skötbordet och hämta barnvagnen och alla tillbehör(som vi inte vill köpa för tidigt).
På morgonen när jag vaknar väntar jag på att lillen ska vakna och sparka(om den inte redan är igång) för att jag ska veta att h*n mår bra. 
Väntan, väntan, väntan.
Jag blir så otålig!


Kom ut snart lilla bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0