Good stuff.

Brevbäraren kom till slut vid 14-tiden(segjävel), och han hade med sig våra viktiga brev! Så äntligen fick C besked att han är beviljad pengar(redan...), och jag har fått mina papper som jag genast traskade iväg till lönekontoret och lämnade. Hon lovade att fylla i och skicka dom med en gång, och i.o.m. D.G.P.F.K(dryga grabben på försäkringskassan) lovade att jag skulle få pengar så fort den var ifylld, så verkar det som att allt kommer lösa sig, och vi slipper flytta ut på gatan!
Wiihuu!!:)

Nu väntar jag på att tvätten ska torka och att C ska komma hem.
Det är lustigt, när man är i behov av jobb så går allt så jävla trögt, och när man väl hittat ett så kommer det genast fler erbjudanden..
Jaja, vi får se.

Allt verkar iaf gå riktigt bra nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0