Måndag.

Verkar gå bra för C på utbildningen för jobbet. Gratis mat har dom fått också, så då är han på bra humör när han kommer hem i eftermiddag:)
Kan behövas, för Jacke behöver ett bad.. Tänker inte ens försöka bada honom själv, kan bara sluta i katastrof..

Lillskiten har hicka. Igen.
Vet inte om den börjat hicka oftare eller om det bara är att jag känner det mer nu..
Ofta är det iaf, stackarn=)
Imorgon är första dagen på föräldragruppen. Kul! Hoppas jag iaf, jag är nog mest nyfiken på vilka man hamnar ihop med..
Synd att C inte kan följa med, men nån gång kanske han har ledigt. Läste att både han och jag har rätt till betald ledighet för att följa med, men med tanke på att det är ett helt nytt jobb så kanske det inte är så lägligt.

Är lite smått irriterad. Vid den här tidpunkten bör brevbäraren redan ha varit här, och vi har inte fått ett enda brev!
Vilket i sin tur betyder att C fortfarande inte fått besked om sina pengar från a-kassan, och jag fortfarande inte fått mitt jävla brev från försäkringskassan som han lovade skicka med snabbposten..
Jag blir så trött..

Well well.. Jag antar att det löser sig.
As always.


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanrebecca

Very interesting site --- quite informative

2011-12-06 @ 07:04:17
URL: http://abdirahmanrebecca.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0