Söndag.

En lugn och bra helg. Sista lediga dagen för C som börjar jobba imorgon. Och sista lediga dagen för mamma, pappa, och alla andra som börjar jobba/plugga igen..
Själv så är jag ledig läääänge till, höhö;)

Såg "The merry gentleman" hos J och P i fredags.
Kass film.
Såklart, det var ju jag om valde den=P
Vill ju se "I love you Phil Morris", men den verkar aldrig komma ut!?

Igår var vi och kollade när tjejerna spöade krokstorp. Alltid kul med derby!
Fick träffa Mia och hennes ursöta Theo.
Jag blir så bebissugen!
Grillning hemma hos C's familj på kvällen, och lite skönsång för Linnéa som fyllt år.

Nu blir det straxt mat hemma hos mamma, som har extraknäckt som våran kock nu när hon haft semester..
Inte mig emot:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0