Torsdag.

Varit inne på försäkringskassan och hörde om jag kommer få några pengar den 25'e, eller om jag bör förbereda mig på att flytta ut på gatan.
Antar att det blir det senare, då han inte kunde se att dom planerat någon utbetalning till mig!!??
HALLÅ??
Jag har ju fått beviljat att jag får havandeskapspenning, så varför måste dom hålla på pengarna iaf?
JAG BLIR SÅ LE.
Blir ju extra kul eftersom A-kassan bråkar med C och verkar vägra betala ut pengar han har rätt till också, så det blir ju kul att se hur våran månad kommer se ut med 0:- i inkomst...

Nej, det ordnar sig nog. Försäkringskassan i Stockholm ska ringa upp mig senast på måndag, så håll tummarna för att hormonera rusar så dom får sig en jävla utskällning;)

Jag fattar inte hur det kan vara så mycket krångel med ett företag som har så jävla mycket ansvar?

Kommentarer
Postat av: Terese..

Jag har fått vänta på pengar sen i maj och har fortfarande inga fått ... Ligger efter så in i Norden..

2010-08-19 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0